onsdag 3. juni 2009

Jeg har ombestemt meg; jeg vil heller ha en tegnelogg.

En uforutsett konsekvens av at jeg flytta over alle de innleggene, er at alle de intærne linkene på wordpress-bloggen blir utgårende linker. Den gamle bloggen får dermed flere bloggurank-poeng på bloggurat...

Men ok liksom.

Angrer egentlig litt på at jeg gjorde det. Wordpress-bloggen har jeg jo hatt i snart ett år, og det hadde jo vært artig å kunne feire ettårsjubileum på bloggen...

Uansett. Dette er grunnen til at jeg lar meg inspirere av Vigdis' tegnelogg og Jona, og lager meg en tegnelogg. La oss se bort fra det at jeg ikke har tilgang på scanner. Jeg fotograferer tegningene.

Mål: Ei tegning i uka. Det får holde, foreløpig. Grunnen til at jeg vil ha en tegnelogg er at jeg snart er ferdig på vg3 formgiving, men fortsatt har lyst til å tegne litt. Ei tegning i uka høres overkommelig ut. Det var forøvrig det samme målet som jeg hadde da jeg starta blogginga - fire innlegg i måneden - så dette går fint.

2 kommentarer:

  1. Jeg gleder meg til å følge med på tegneloggen din. Jeg bruker forresten heller ikke scanner når jeg legger inn bildene - jeg fotograferer også.

    SvarSlett
  2. Vet du, det hadde jeg aldri gjetta om damene o_0
    Takk for kommentar =)

    SvarSlett