mandag 1. juni 2009

Oi, plutselig hadde jeg to blogger...

I nesten et år nå har jeg blogga på Nekiams blogg borte på wordpress. Nå har jeg imidlertid bestemt meg for å sjekke ut blogger. Kanskje jeg flytter hit permanent, hvem vet...

Skulle gjerne hatt en enkel måte å flytte fra wordpress til blogger; jeg fant denne greia, men den får jeg ikke til å bruke. Så jeg flytta over de innleggene jeg likte best fra den gamle bloggen. Det var ikke mange; av 64 blogginlegg valgte jeg å ta med meg 14. Men jeg sletter ikke den gamle bloggen, og det går fortsatt ann å kommentere der.

Uansett så ligger nå alle postene der, jeg tror ikke de blir borte, i allefall. Og så får vi nå se hvordan det går. Kanskje jeg ikke flytter, allikevel.

Forresten registrerte jeg meg på Bloggurat.

1 kommentar:

  1. Lol... Prokastinør(D).Det har du nok arvet av dine foreldre dem e sånn begge to

    SvarSlett